Concert a l’Església de Sant Salvador de Vilalta
Aquest diumenge 5 d’octubre a les 12 del migdia, gaudeix d’una experiència musical única amb la Coral Joia de Maig d’Anglesola, dins el Cicle de concerts als municipis lleidatans.
📍 Església de Sant Salvador de Vilalta
🗓 Diumenge, 5 d’octubre de 2025, 12.00 h
🎤 Coral Joia de Maig d’Anglesola
🎟 Entrada gratuïta
✨ Us hi esperem!
