Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Concert a l’Església de Sant Salvador de Vilalta

Aquest diumenge 5 d’octubre a les 12 del migdia, gaudeix d’una experiència musical única amb la Coral Joia de Maig d’Anglesola, dins el Cicle de concerts als municipis lleidatans.

📍 Església de Sant Salvador de Vilalta
🗓 Diumenge, 5 d’octubre de 2025, 12.00 h
🎤 Coral Joia de Maig d’Anglesola
🎟 Entrada gratuïta

✨ Us hi esperem!

cicle_concerts_municipis_lleidatans_2025 Vilanova de l_Aguda_page-0001.jpg