Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La flama del Canigó

DILLUNS 25 JUNY 2018

Aquest dissabte 23 de juny, un grup de gent de Vilanova de l'Aguda ha anat a recollir la flama del Canigó al seu pas pel terme municipal de Vilanova de l'Aguda a la carretera C-14.

La flama del Canigó provenia de la muntanya del Canigó i ens l'han fet arribar el Club Ciclista de Bellpuig.

Un cop recollida la flama, aquesta l'hem portar fins a l'Ajuntament de Vilanova de l'Aguda i hi va romandre fins a la nit. Al vespre es reuniran els veïns i veïnes davant de l'Ajuntament, al costat de la flama, i els nens i nenes del poble llegiran el Manifest de Sant Joan i posteriorment s'encendrà una torxa amb la flama de Canigó i es farà el recorregut fins al lloc on hi haurà la foguera que s'encendrà amb la flama del Canigó. Posteriorment es tirarant petards i coets i al finalitzar s'anirà fins al Local Social de Vilanova on tots els veïns i veïnes podran menjar coca i mistela.

Al poble de Ribelles, també es farà un sopar popular entre els veïns i veïnes, amb Coca de Sant Joan.