Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Inauguració del nou camp de gespa artificial de Vilanova de l’Aguda

DILLUNS 29 NOVEMBRE 2021

Aquest diumenge 28 de novembre ha tingut lloc la inauguració del nou camp de futbol de gespa artificial a Vilanova de l’Aguda.

Un fet que ha estat possible gràcies a l’esforç i col·laboració dels veïns i veïnes del poble de Vilanova de l’Aguda, de l’Ajuntament i dels membres de la UE Vilanova de l’Aguda.
Un reportatge de fa dos anys a TV3, “El Miracle de Vilanova”, va ser l’impuls perquè fes possible aquest nou camp de gespa. Atès que l’empresa “Sports Landacape” que es dedica a la instal·lació de camps de gespa artifical, després de veure el reportatge es va posar en contacte amb l’Ajuntament i el club per presentar un projecte d’economia circular i que ha permès la instal·lació de gespa artificial reciclada d’un altre camp a Vilanova de l’Aguda.

Avui, en la inauguració del nou camp, ens han acompanyat el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa; el delegat territorial a Lleida de la Federació Catalana de Futbol, el Josep Maria Espasa; alcaldes i alcaldesses de la zona, presidents de clubs de futbol de la zona, l’Ignasi Senabre de l’empresa Sports Landscape, veïns i veïnes de Vilanova de l’Aguda i pobles de la zona, exjugadors i exentrenadors.

Moltes gràcies a tothom per acompanyar-nos en un dia tant especial i important pel nostre poble i el nostre club.

També volem agrair als Ajuntaments de Ponts i Guissona i als respectius clubs de futbol d’aquestes poblacions; perquè durant el transcurs de les obres a Vilanova de l’Aguda, ens han deixat les seves instal·lacions de camp de futbol per jugar els partits i entrenar-hi.

En el partit inaugural del camp de gespa, la UE Vilanova de l’Aguda ha guanyat per 1-0, in extremis, amb gol del local Jaume Pujol.

Tres punts més importantíssims!